Wikipedie k nalezení zde: https://swrp.wiki/

Jeff's Offroad [SCHVÁLENÉ]

upraveno 11. February 2019 v Archiv

Vznik
Po presťahovaní z Škandinávie, presnejšie z Norska kde som sa narodil do Paleto Bay, som dlhodobo premýšľal nad tým ako túto časť San Andreas oživiť.
Milujem túto oblasť našeho štátu, hlavne okolitú prírodu. Je tu extrémne veľa lesných ciest, oblastí pre polovníkov, rybárov, tak isto ako aj krásne cesty ako keby vyčarované z Japonských hôr kde bol zrodený drifting.
Ako možno niektorý z Vás vedia tak Norsko je známe okrem ropy aj Fredricom Aasbøm, ktorý je niekoľkonásobným majstrom sveta v Formula Drift. Bol som jeho dlhodobý mechanik a tuner, predtým než sa odsťahoval do USA.
Tak isto ako drifting, Norsko je známe aj importom offroadových vozidiel z Islandu. Spolu s mojím otcom sme upravovali Jeepy, Toyoty, Chevrolety, Fordy, Lady, a mnoho dalších áut.
S mojou dlhodobou praxou a kontaktami som založil Jeff's Offroad & Tractor Service.
Nenechajte sa zmiasť názvom "offroad & tractor service", je pravda že sa špecializujeme hlavne na offroad smerované úpravy, no moja láska voči streetcars a celkovo tunercars pretrváva. Týmto oznamujem že naši zákazníci nemusia mať strach, či už k nám prídu na starej Lade Nive, Nissane Silvia, novom BMW alebo legendarnom Ferrari F40.

Lokácia
Naša dieľna sa nachádza hned pri vstupe do Paleto Bay a vstup je priamo z diaľnice. Máme tu benzínovu stanicu a "car valet".
Kúsok za našou dielňou sa nachádza krásna pláž kde môžete skúšať Vaše "beach buggies" alebo prekážky kde môžete otestovať Vaše novo namontované podvozky, dlhé ramená a 35" kolesá.
Tak isto ako tu máme aj veľké parkovisko priamo pred dielňou ktoré môžeme uzavrieť a urobiť malý "parking lot drift event" kde môžete vyskúšať Váš nový angle-kit na s14tke alebo Vašu e36 s novým turbom a ECU

Na čom jazdíme?