Žádost o zkrácení trvání banu [Zamítnuto]
Zdravím, dnes je to čtvrtý den od doby co mi byl udělen ban za switch předmětu s postavy na postavu udělení délky plnohodnotného banu je 14 dnů, proto žádám o zkrácení banu. Na serveru jsem dá se řict nováček přesný čas hrají tam asi 2 měsíce. A za tu dobu jsem se nedopustil nic vážného ba naopak, získal jsem supr práci do které se nedostane jen tak někdo mé RP se snažím posunovat čim dál více nahoru. Proto žádám o zkrácení banu a rozhodně o každé věci kterou budu chtít udělat si pořádně promyslím dopředu jestli mi to za to bude stát, Každý není bezchybný a každý děláme blbosti i takové které jsem způsobil já, A myslím si že na moji minulost je tento ban příliš dlouhý, protože znám lidi co udělali vážnější přestupky a mají ban na 3 dny tím nechci zpochybňovat rozhodnutí Staff teamu, Jen si myslím že mé RP má úroveň a každý hold chybujeme, a v první řadě na serveru se mi moc líbi, a nehodlám nikam přejít dokonce tam mám i nové přátele, supr komunitu lidí.
Proto se chci moc omluvit za své s prominutím debilní rozhodnutí čehož jsem se dopustil. Mohu odpřísáhnout že tato věc se už nikdy nebude opakovat. S postavama se kterýma jsem provedl Switch jsem nenarušil nikomu žádne RP ani neovlivnil. Na postavách mám nahráné cca 2 dny dohromady. Proto abych ukázal že mluvím pravdu tyto dvě postavy Ruslan Tarasov, Mensor Mercedes odstraním, nebo-li zaerpím odlet zpátky do měst kde žili před příletem. Třetí postava Joe Mosarow se nedopustil žádného switch proto budu rád když tato postava mi zůstane.
Děkuji za zpětnou vazbu, Vmko
Komentáře
Zdravím tě, @Vmko,
děkuji ti za podání žádosti. Brzy tvé odvolání podstoupí evaluaci a bude ti oznámen výsledek.
Děkuji ti za pochopení.
S pozdravem,
Final Sequence - Management SWRP
Zdravím tě, @Vmko,